فريق بداية حياه
مرحباً بكم في منتدي فريق بداية حياه
يسعدنا إنضمامكم لنا وتشريفنا بمشاركتكم الفعالة

تحيتي مدير المنتدي
eng.Magiver

فوائد الزوجة النكدية

اذهب الى الأسفل

فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الثلاثاء 11 مايو 2010, 8:18 am


من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ




فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:
تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل

تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم
تساعد الزوج على صلة الرحم
لأنه على طول هربان عند أمه



تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل



وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً
فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله

ويحقق المثل القائل:


"وراء كل رجل عظيم إمرأة"


avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف marwa soliman في الثلاثاء 11 مايو 2010, 10:14 am

فعلا ليها فواائد رااائعه
ههههههههههههههه

تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل
avatar
marwa soliman
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 270
تاريخ التسجيل : 06/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف ahmed abouzeid في الثلاثاء 11 مايو 2010, 10:55 am


فكره كويسه معندكيش عروسه كنديه بقى
هههههههههههههههههههههههه
avatar
ahmed abouzeid
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 190
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Ahmed MeDo في الثلاثاء 11 مايو 2010, 1:44 pm


كندية ولا سويسريه يا بوحميد
هههههههه
بس فعلا كلام مظبوت ربنا يبعدنا عن الزوجات النكدية
avatar
Ahmed MeDo
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 562
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: °◦ღ♥MèDø♥ღ◦°
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف ROFAYDAH في الثلاثاء 11 مايو 2010, 4:03 pm

كلامك كله مظبوط
ربنا يخليكي لشباب مصر تنفعيهم كده دايما يا دعاء
avatar
ROFAYDAH
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 260
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 06/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: *ROFY*
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف بنت اسلاميه في الثلاثاء 11 مايو 2010, 10:32 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا ليكي يا دعاء علي الموضوع وربنا يوفقكوا كلكم
avatar
بنت اسلاميه
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 195
تاريخ التسجيل : 06/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الأربعاء 12 مايو 2010, 7:06 am


والله يا جماعة انا فى خدمة الشعب
الى عايز اى حاجه يقلى
وبعدين فى نكديين كتير اعرفهم للى عايز واحده منهم
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف ahmed abouzeid في الأربعاء 12 مايو 2010, 9:36 am


لالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
هو النكد ورانا ورانا
avatar
ahmed abouzeid
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 190
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 06/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Israa في الأربعاء 12 مايو 2010, 1:04 pm

ههههههههههههههههههههههه لا بجد يا دو موضوع تحفه ملكيش حل ما شاء الله ايه الموضوعات الجميله دي


 


ايوه كده انا عاوزاكي موجوده دايما وتجيبيلنا موضوعات جميله كده

avatar
Israa
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 272
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: saso
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Ahmed MeDo في الأربعاء 12 مايو 2010, 1:24 pm


انا انا انا عايز واحده نكدية

avatar
Ahmed MeDo
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 562
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: °◦ღ♥MèDø♥ღ◦°
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الأربعاء 12 مايو 2010, 4:05 pm


شكرا يا سوسو والله سعيده جدا بردودك وبفرح اما الاقيكى ردا على موضيعى

اما بقى الى عايز زوجه نكديه فياريت تراجع نفسك بدل اما تننننننننننننننندم ندم
وهيبقى اصعب قرار خدته فى حياتك
راجع نفسك تانى وماتتسرعش
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Ahmed MeDo في الخميس 13 مايو 2010, 2:34 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

انا متأكد انا عايز واحده نكدية
مهو الى محدش يعرفوا ان انا ان شاء الله قادر اخليها مش نكدية
avatar
Ahmed MeDo
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 562
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: °◦ღ♥MèDø♥ღ◦°
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف essam في الخميس 13 مايو 2010, 6:44 pm

هههههههههههههههههههههههه


يعم الجامد مفيش حد زيك واولى عايزه طويله ولى قصيره هبله ولا عقله


وحشتونى كلكم ودكتر محمد مكرم ودكتر محمد الطيب

السلام عليكم

essam
عضو نشيط
عضو نشيط

عدد الرسائل : 27
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: essam
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الجمعة 14 مايو 2010, 8:38 am


ههههههههههههههههههه
حاااااااااااااااضر انا بقى هجيب واحده الجن الازرق مش هيعرف يخليها مش نكديه
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Ahmed MeDo في السبت 15 مايو 2010, 12:56 pm


وانا مستنى وجاهز للتحدى

avatar
Ahmed MeDo
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 562
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: °◦ღ♥MèDø♥ღ◦°
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الثلاثاء 18 مايو 2010, 8:01 am


اللهم لا حول ولا قوة الا بالله
الظاهر كده انى دبست نفسى
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف hagar في الأربعاء 19 مايو 2010, 11:01 pm

هههههههههههههههه انا معاك يادعاء اللى نفسه فى واحده نكديه انا مستعده اجيبله واحده والله اخليه يكره نفسه والدينا بلى فيها وانتى مش اتبسدى ولا حاجه.وموضوعك ممتاز
واجدعنى فى المذاكرة
avatar
hagar
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 108
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الخميس 20 مايو 2010, 7:56 am


هجووووووووووووورة
وشك ولا القمر
منورة ياحبى
وبعدين يابنتى انتى بتوصينى ع المذاكرة
دى لعبتى
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف ROFAYDAH في الجمعة 21 مايو 2010, 12:32 pm

اهو شوفي انتي اللي وقعتي بلسانك يا ماما بطلي لعب وقو مي ذكريربنا ينجحك يا بنتي
avatar
ROFAYDAH
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 260
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 06/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: *ROFY*
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الجمعة 21 مايو 2010, 2:44 pm


ههههههههههههههه
فينك ياروفى من زمان
خدتى الاجازة ياختى واتبسطى واحنا لسه مابدئناش الامتحنات اصلا
ياااااااااااااااااابختك
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Ahmed MeDo في الجمعة 28 مايو 2010, 12:51 pm


فين يا بنات الى بتقولوا عيها دى على العموم بعد االمتحنات بقى ان شاء الله هستناها
avatar
Ahmed MeDo
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 562
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: °◦ღ♥MèDø♥ღ◦°
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف دعاء عماد في الجمعة 28 مايو 2010, 2:28 pm


لسه لسه ماخدتش رايها
مش عايزة اشغلها ايام المتحانات
وانا كمان مش فاضيه
avatar
دعاء عماد
عضو مثالي
عضو مثالي

عدد الرسائل : 241
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: 20
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فوائد الزوجة النكدية

مُساهمة من طرف Ahmed MeDo في الجمعة 28 مايو 2010, 10:40 pm


طيب خلاص بعد الامتحنات بقى نكمل كلام فى الموضوع ده
ادعولنا بقى
avatar
Ahmed MeDo
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 562
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/02/2010

بطاقة شخصية
الاسم: °◦ღ♥MèDø♥ღ◦°
النقاط:
0/0  (0/0)
خيارات: 10

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى