فريق بداية حياه
مرحباً بكم في منتدي فريق بداية حياه
يسعدنا إنضمامكم لنا وتشريفنا بمشاركتكم الفعالة

تحيتي مدير المنتدي
eng.Magiver

اليوم السابع

اليوم السابع

مُساهمة من طرف زينب على في الثلاثاء 27 يوليو 2010, 3:44 pm

السلام عليكم
انا زينب على اسرة التعاون اسرة رقم 1 رقم العضوية 197 الدفعة السابعة بورسعيد
النهارده يوم من اروع الايام التى ستسجلها كل كل دقة قلب وكل نظرة عين وكل همسة لسان
النهارده يوم تاكيد الثقة فى الله اولا ثم فى نفسى ثم فى الاخرين يوم خروج الطاقة الكامنة يوم العزة للنفس يوم كل واحد يمشى فى الشارع رافع راسه وسط الناس كلهم يوم ..... قفزة الثقة يوم ممتع قفزة رائعة رائعة رائعة والحمد لله
الحمد لله بجد انا مكنتش خايفة ابدا من القفزة وكنت مبسوطة جدا جدا ومستر مكروم بيقوللى يلا يا زينب ياه حاجة رائعة طلعت فوق الكرسى وساعتها قلت انا واثقة فى ربنا ثم نفسى ثم الاخرين برغم كل الظروف اللى ممكن الواحد يتعرضلها زى مثلا دائرة الفشل بس الحمد لله الواحد كان تركيزة ساعتها فى ربنا وبس الحمد لله
دلوقتى ممكن اقولكم بكل فخر الثقة هى السلاح ما دمت مع ربنا
طبعا مستر مكروم تعب جدا النهارده بالذات معانا احنا البنات
بس عارفين انا مبسوطة جدا لان كله قفز القفزة الرائعة دى واذا لاحظتم ان الصيحة بعد القفزة كانت عالية جدا خلاص والله عندنا ثقة فى الاخرين زى ما وضح مستر مكروم الحمد لله
اما دلوقتى هكلمكم عن زيارة دار الايتام الحمد لله اليوم كان رائع جدا فعلا كلنا كنا مستحضرين النية للزيارة وكمان كلنا كنا بنلعب مع الاطفال كلهم بحب بجد كنا قريبين منهم وكمان الفريق نفسه كان فيه شوية حواجز بين البعض مننا الحمد لله كلنا كنا فعلا فريق واحد هدفه واحد وكلنا كنا فى قمة السعادة حتى كلمة السعادة قليلة جدا
الاطفال كانوا مبسوطين مننا ولعبنا معاهم فى الحديقة واخذنا صور كتيرة جدا معاهم وهما مبسوطين
الحمدلله اليوم فعلا جميل جدا يا رب يتكرر تانى
وساعة لما كنا ماشيين الاطفال كانوا بيسلموا عليا بجد حاجة ماتتوصفش مكنتش قادرة امسك نفسى من العياط الحمدلله يا رب يكون عملنا خالصا لوجهه وفعلا نكون ادخلنا السرور فى قلوبهم بجد
معلش انى طولت كتير عليكم بس بجد انا حسه انكم كمان هتكتبوا كتير عن اليوم ده
كل واحد مننا كانت فى عينه الفرحة قبل ما ندخل وازدادت لما بقينا وسط الاطفال كمان الحمد لله الحمد لله
يلا يا جماعة نعلى ايجابياتنا كلنا عندنا الثقة فى نفسنا اننا ادها واكبر من اى تحدى
السلام عليكم

زينب على

بطاقة شخصية
الاسم: 20
خيارات:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو